Unikt sortiment |Miljøvenlig emballage |Vælg din ønskede leveringsdato

Her kan du læse vores handelsbetingelser

Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål.

Levering:
Når du bestiller, skal du notere hvilken uge, du ønsker at modtage din bestilling. Du noterer f.eks. uge 17, så sørger vi for at levere din ordre i netop denne uge. Skulle det ske, at du ønsker en levering, som vi ikke kan imødekomme, så kontakter vi dig og finder sammen en løsning. Noterer du ikke en ønsket leveringsuge, sender vi blot dine varer, så snart de er klar til afsendelse.
Odenia.dk sørger for levering direkte til døren med Post Danmark. Rettidig levering forudsætter dog, at Post Danmark overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos Post Danmark, vil dette tilsvarende forsinke leverancen. Odenia.dk kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Danmark. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender Odenia.dk naturligvis en ny leverance uden beregning. 
Læs mere om levering ved at klikke her!

Bestilling:
Din bestilling er registreret, når du har modtaget en e-mail med bekræftelse fra os. Har du valgt betaling via bank, er bestillingen registreret, når vi har modtaget meddelelse om indbetaling fra banken. Modtager du ikke en ordrebekræftelse, bedes du gentage bestillingen eller kontakte os. Din ordre sættes i produktion efter registreret indbetaling. Hver bestilling kan kun indeholde varer til én leveringsdato. Ønsker du flere leveringer, skal du oprette en bestilling for hver enkelt levering. Der er fri fragt på tillægsordre - Læs mere her!

Betaling:
Betaling af planter skal ske forud for levering.
Alle betalinger med Dankort/Visakort/MasterCard m.fl. er certificeret af PBS. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Efter bestilling og betaling vil du straks modtage en ordrebekræftelse. Modtager du ikke en ordrebekræftelse, bedes du sende ordren igen eller kontakte os per mail. Din ordre sættes i produktion efter registreret indbetaling.  

Fortrydelse:
Fortryder du købet, kan du indtil 3 dage efter modtagelsen af planterne returnere dem, og vi sender pengene retur. Husk at oplyse registrerings- og kontonummer. Omkostninger til returnering skal du selv afholde.

Reklamation:
Er du ikke tilfreds med varen, kan du kontakte os pr. mail eller telefon, så bytter vi naturligvis varen eller sender pengene retur.  

Personlige oplysninger:
Ingen personlige oplysninger, som registreres hos Odenia.dk, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos Odenia.dk.

Norge og andre lande udenfor EU:
Vi udsteder ikke plantesundhedscertifikat. Import sker på kundens eget ansvar.